Ons contacteren

Ons Contact Center

contact-center-miniature.pngHet Contact Center is het enige contactpunt voor de FOD Economie. Het is tot uw dienst elke werkdag van 09.00 tot 17.00 uur via:

Telefoon
+32 800 120 33 (gratis nummer)
Fax
+32 800 120 57 (gratis nummer)

 

Volg ons op sociale media: Volg ons op TwitterVolg ons op FacebookLinkedin.pngYoutube.png

 

Raadpleeg ook onze Newsroom.

Waar kunt u ons bereiken?

Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie 

City Atrium
Vooruitgangstraat 50
1210 Brussel

Ondernemingsnr.: 0314.595.348

Hoe bereikt u onze gebouwen?
Hoe u een van de gebouwen van de FOD Economie bereikt, vindt u in de rubriek "Hoe onze gebouwen bereiken?".

Meldpunt

Indien uw rechten als consument of onderneming niet werden gerespecteerd, of indien u het slachtoffer bent van misleiding, bedrog, fraude of oplichting, kunt u terecht bij onze Meldpunt.

Overige contactgegevens

Onze woordvoerster

Chantal-De-Pauw-miniature.png Chantal De Pauw

Telefoon
+32 2 277 76 64

Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO)

Voor vragen over de KBO:

Telefoon
+32 800 120 33 (gratis nummer)
Fax
+32 800 120 57 (gratis nummer)

Intellectuele eigendom

Het Contactpunt voor intellectuele eigendom is open op dinsdag en donderdag van 9 tot 12 uur en van 14 tot 16 uur (uitsluitend op afspraak).

Telefoon
+32 800 120 33 (gratis nummer)
Fax
+32 2 277 52 62

Statistiek

Voor vragen over statistieken:

Telefoon
+32 800 120 33 (gratis nummer)
Fax
+32 800 120 57 (gratis nummer)

Aardolieproducten

Voor de actuele maximumprijzen:

Telefoon
+32 2 277 91 19 (24u/24u)

 

Voor de vroegere prijzen raadpleegt u de rubriek 'Energieprijzen'.
 

Webmaster

Opmerkingen over of suggesties voor onze website zijn altijd welkom bij onze webmasters.

Klantencharter

klantencharter-miniatuur.pngDe FOD Economie staat voor een klantgerichte werking, hoge kwaliteitseisen en een respectvolle omgang met burgers, bedrijven, collega’s en belanghebbenden.

 

Ontevreden over onze dienstverlening?

klachten-logo.pngBent u ontevreden over de kwaliteit van de dienstverlening of de kwaliteit van het contact met een van onze medewerkers? U kunt dat melden bij onze klachtencoördinator.