Table of Contents

    Adres:

    Koning Albert II-laan 8 bus 4,
    1000 Brussel

    Tel.: +32 2 221 02 20 (enkel voor informatie)
    E-mail: info@omps.be
    Website: http://www.omps.be/

    Een bemiddelingsaanvraag indienen
    via Belmed

    Voor welke problemen?

    Elk probleem tussen een klant en een bedrijf uit de postsector dat te maken heeft met nationale en internationale zendingen (bpost, maar ook elk ander bedrijf dat zorgt voor de levering van post en pakjes).

    Kosten

    Gratis

    Verplichte voorwaarden

    U moet geprobeerd hebben om het geschil rechtstreeks met de onderneming op te lossen, zonder daarbij succes te hebben geboekt.

    Hoe werkt het?

    De dienst zal proberen een minnelijke regeling te vinden met het bedrijf in kwestie.

    Mislukt de tussenkomst van de ombudsdienst, dan kunnen de partijen nog altijd een arbitrageprocedure starten of de zaak bij een rechtbank aanhangig maken.

    Formulier

    • Ofwel maakt u gebruik van het standaardformulier op de website.

    • Ofwel dient u een aanvraag in via e-mail, brief of fax.

    • U kunt ook ter plaatse klacht indienen elke werkdag van 9 tot 16 uur of op afspraak.

    Reglement

    Het procedurereglement is te downloaden op de website.

     

    Belmed-partnerLogo-belmed.gif

    Laatst bijgewerkt
    25 januari 2019

    Laatste nieuws voor dit thema

    1. Online

      Nationale sensibiliseringscampagne over cyberveiligheid - oktober 2019