Table of Contents

    Wilt u een klacht overmaken aan uw reisorganisator of doorverkoper? Doe dat dan zo spoedig mogelijk. Neem in uw brief of mail zeker volgende zaken op:

    • Verwijs duidelijk naar uw reiscontract (referenties zoals klantennummer, boekingsnummer, factuurnummer …).
    • Beschrijf de problemen die aanleiding gaven tot uw klacht (feitenrelaas).
    • Verwijs naar uw wettelijke en/of contractuele rechten (wat zegt de wet of uw contract daarover)?
    • Welke oplossingen zijn er volgens u? Doe een of meerdere voorstellen.
    • Stel een (redelijke) antwoordtermijn voor om te reageren.
    • Vermeld eventueel verdere acties die u zult nemen bij het uitblijven van een reactie of het afwijzen van een minnelijke regeling.

    Modelbrief: Klacht over een reis – structuur - algemeen model (DOCX, 19.11 KB)

    Laatst bijgewerkt
    24 maart 2020

    Laatste nieuws voor dit thema