Search results

  1. In 2023 vierde de Europese Unie 30 jaar interne markt, een van haar grootste successen. Dankzij de interne markt is het dagelijkse leven van burgers en bedrijven gemakkelijker geworden en zijn banen en
  2. Brochure in verband met de procedure voor de uitvoering van de risicoanalyse van een lift.
  3. Doel van de campagne Deze campagne had als doel om de veiligheid en de conformiteit van hoge kinderstoelen die op de markt aangeboden worden, te controleren en erover te waken dat de niet-conforme en/of
  4. Doel van de campagne Deze campagne kadert in een Europees project genaamd REF-10, gecoördineerd door ECHA, het Europees Agentschap voor Chemische Stoffen (European Chemicals Agency). Hoewel dit een
  5. 2022 in een oogopslag In 2022 hebben we via een groot aantal acties, controles, nieuwe of vereenvoudigde reglementeringen, wetenschappelijke investeringen invulling gegeven aan de drie strategische assen
  6. Doel van de campagne Het doel van de nationale campagne was de veiligheid en de conformiteit van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) die bescherming bieden tegen “covid” op de Belgische markt te