Een goede tip! raadgevingen

Book-enlightment

Lezen

Lees de algemene voorwaarden VOORALEER u een contract ondertekent : u hebt het recht de tijd te nemen om die te lezen alvorens u uw beslissing neemt ! Lees ook de kleine lettertekens !

Bestek

Vraag verschillende bestekken voordat u besluit tot het aankopen van een product of een dienstprestatie. 

Verzuim niet te vermelden dat u een gratis bestek wenst, want een vakman kan al kosten aanrekenen voor het eenvoudig opmaken van een bestek.

Voorbeeldbrieven

Enkele voorbeeldbrieven om de andere partij te informeren over het probleem en wat u als oplossing voorstelt:

Na contact te hebben genomen met de andere partij (consument of handelaar) om het probleem voor te leggen is het steeds aangewezen om dit contact schriftelijk te bevestigen (gewone brief en/of aangetekende brief met ontvangstmelding).

Hier volgen enkele voorbeeldformuleringen die u in grote lijnen kunt overnemen in uw brief. U hoeft enkel ons fictieve voorbeeld aan te passen aan uw situatie: u kunt de blauwe inhoud naar eigen goeddunken wijzigen.

Contact Center

FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Contact Center

Vooruitgangstraat 50
1210 Brussel

Open van 9.00 tot 17.00 uur

Meer over het Contact Center

Tel.: +32 800 120 33
Fax: +32 800 120 57

Volg de FOD Economie

FacebookExterne linkTwitterExterne link

Uw mening interesseert ons !

Belmed staat tot uw dienst en wij willen zo goed mogelijk op uw behoeften inspelen.
Gelieve deel te nemen aan deze enquêteExterne link die slechts 5 tot 10 minuten in beslag zal nemen.

Externe link

Resultaten van de enquête

Analyse van de enquêteresultaten (PDF, 308.92 Kb). Actualisering op 19.03.2017. 

Belmed

Visual Belmed

FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Secretariaat BELMED

NG III – 3e verdieping
Koning Albert II-laan 16
1000 Brussel

Fax: +32 2 277 96 32
E-mail: belmed@economie.fgov.be
Website: http://belmed.fgov.beExterne link